رفتن به محتوا

LUBRICANTS.TECHNOLOGY.PEOPLE.

روانسازها.فناوری.افراد

این سه مورد در قلب مدل کسب و کار ما قرار دارند و اساس فعالیت های روزانه ما را در سراسر جهان تشکیل می دهند.

روانسازها.

تمرکز 100٪

FUCHS روی روانسازها و کالاهای ویژه مربوطه تمرکزی 100٪ دارد و بیش از 80 سال است که به این کار مشغول می باشد. با بیش از 10000 محصول، شرکت طیف کاملی از روانسازها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که با استانداردهای سختگیرانه ملی و بین المللی مطابقت دارد. مجموعه این محصولات به این دسته های اصلی تقسیم می شوند؛ روانسازهای صنعتی و خودرو، سیالات فلزکاری و روانسازها برای کاربردهای ویژه. این مجموعه با طیف کاملی از خدمات فنی و پردازشی تکمیل می شود.

فناوری.

راه حل های کامل برای روانسازها

فناوری پیشرفته، پردازش های تعریف شده و راه حل های کامل برای روانسازها عامل اصلی موفقیت FUCHS هستند. شبکه جهانی متخصصان ما به نیازمندی های مشتریان در سطحی جهانی توجه دارند. از هر ده نفر یک کارمند در بخش تحقیق و توسعه کار می کند. شرکت در حال حاضر بیش از 600 پروژه تحقیق و توسعه در حال انجام دارد که هدف آن ارائه راه حل های بهینه برای تهیه روانسازهای مورد نظر مشتریان می باشد. این به ما کمک می کند پیشگام بودن خود در زمینه فنی در بخش های مهم تجاری را تحکیم کنیم. این نه تنها روند اثربخشی و کارایی و ایمنی و قابلیت اعتماد بلکه پایداری روانسازها از تولید تا مصرف است.

افراد.

تعهد فردی

ما حدود 5000 کارمند متخصص و واجد شرایط در سراسر جهان داریم که به کسب رضایت مشتری متعهد هستند. تیم جهانی FUCHS که خود را یک واحد کاملاً هماهنگ می داند با سطح بالای تعهدات فردی به موفقیت FUCHS طی سالها کمک کرده است. گفتگوهای زیاد با مشتریان و شرکای تجاری و همینطور تعاملات قابل اطمینان با یکدیگر موجب شده همیشه محلول های روانساز مشتری پسند و بهینه ای را برای نیازمندی های خاص منحصر به فرد آنها پیدا کنیم.

Our strategy - FUCHS2025

Whether global customer requirements, or new business models that are made possible by advancing digitalization or megatrends such as the move to electric vehicles and autonomous driving, FUCHS is facing new challenges in this highly dynamic world.


New Mindset for Future Challenges

New solutions require new ways of operating. And new ways of operation require a new approach and a fresh mindset.


Key Elements

We want to use these challenges as an opportunity. That is why we are responding to them with a new mindset – an attitude that brings strategy, structure and culture into line in a purposeful way.


Vision – Being First Choice

"We want to build on our strengths and globally align our organization to make our vision come true: 'Being First Choice.'"

Stefan Fuchs, CEO FUCHS Group


Strategic Pillars

Six strategic pillars form the base of our strategy. They are the guiding principles for our strategic actions to reach our vision for FUCHS2025.




Global Strength

Strategic Objectives:

  • Use market segmentation as basis for strategic and global business development, achieve better market penetration
  • Grow above Group average in Asia-Pacific and the Americas, achieve a better balance between all three world regions by 2025
  • Further refine the brand profile, strengthen brand equity and attractiveness

» Back to overview


Customer & Market Focus

Strategic Objectives:

  • Achieve maximum customer proximity, further utilize cross-selling opportunities, become the full-line supplier for our customers
  • Develop global service portfolio up to 2025, change from product-driven approach to solution-driven approach
  • Grow market shares to be amongst the leaders in the segments we target
  • Systematically introduce new business models within the broader world of lubrication

» Back to overview


Technology Leader

Strategic Objectives:

  • Increase our innovation power in R&D and beyond. Be technology leader in the segments we target until 2025
  • Innovate products and operational performance to make our customers more connected with us beyond lubricants by introducing digital solutions and platforms
  • Bring all three R&D centers in China, USA and Germany to the same level of expertise until 2025

» Back to overview


Operational Excellence

Strategic Objectives:

  • Strengthen our global manufacturing and distribution network to achieve self-sufficient supply and technology hubs in Asia-Pacific, EMEA and the Americas until 2025
  • Further standardize manufacturing and procurement procedures, equipment and output to achieve a more efficient supply chain
  • Expand data transparency based on further globalization of structures and harmonization of systems

» Back to overview


People & Organization

Strategic Objectives:

  • Be the employer of choice for our existing and future workforce
  • Further improve working environments and global collaboration
  • Strengthen global talent acquisition and retention, enhance our development programs, competence models and succession planning
  • Endorse internationalization of entities, remote leadership, international job rotation 

» Back to overview


Sustainability

Strategic Objectives:

  • Economical Sustainability
    • Generate sustainable revenue growth at 15 % EBIT margin with a corresponding increase of our FUCHS Value Added
  • Ecological Sustainability
    • CO2-neutral production (“gate-to-gate”) since 2020 and carbon-neutral products (“cradle-to-gate”) by 2025. Foster additional ecological sustainability projects
  • Social Sustainability
    • Further promote Corporate Social Responsibility projects

» Back to overview


Highlights

Sustainable revenue growth with operational excellence at a 15 % EBIT margin and corresponding FVA growth

Better market penetration through market segmentation

Technology leadership in the segments we target until 2025

Overproportionate growth in Asia-Pacific & the Americas

Be the employer of choice for our existing and future workforce

CO2-neutrality in production “gate-to-gate” since 2020 and CO2-neutral products “cradle-to-gate” by 2025

تماس با شرکت
021-71164
ساعات کار:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 تا 17:00