رفتن به محتوا

تأمین روغن خدمات پس از فروش خودروهای فولکس واگن توسط فوکس

25.09.2023 - 07:40

طی مراسمی که در تاریخ 9 اوت 2023 در مرکز پیشرفته فناوری و طراحی مجدد موتور فولکس‌واگن/ فاو (Dalian) تحت عنوان VWED برگزار شد، روغن‌موتورهای FUCHS که تا کنون جهت شارژ اولیه موتورهای فولکس‌واگن استفاده می‌شدند، برای عرضه و فروش در مجموعه خدمات پس از فروش و گسترده خودروهای این شرکت نیز انتخاب شدند.

این رویداد با حضور دکتر Raimund Rösch (مدیرکل فولکس‌واگن چین)، لی کوئن (معاونت فولکس‌واگن چین)، کارستن مایر، (معاون اجرایی بخش OEM، معدن و عضو کمیته مدیران اجرایی گروه FUCHS)، ژی ژینجون (معاون فروش بخش خودرویی OEM فوکس چین)، لی یائوفنگ (مدیر ارشد بخش تجارت فولکس‌واگن در فوکس چین) و چند تن از مدیران دو شرکت برگزار گردید.

تولید موتور خودرو در سال جاری میلادی از خط مونتاژ VWED و همچنین خط مونتاژ SAIC Volkswagen به ترتیب از 8 میلیون و 5 میلیون دستگاه گذشته است. تمامی موتورهای خودروهای  فولکس‌واگن، با انواع روغن‌موتورهای فوکس، پُر و از کارخانه خارج می‌شوند و طی مدت کارکرد موتور، با بهترین عملکرد، آنها را روانکاری نموده و از آنها محافظت خواهد نمود، یعنی از شارژ اولیه در کارخانه، تا تمامی دفعات موردنیاز در بخش خدمات پس از فروش در طول عمر موتور.

شرکت FUCHS با سال‌ها تحقیق، توسعه و تخصص در تولید روانکارهای برجسته، راه‌حل‌های یکپارچه و جهانی را برای شرکت فولکس‌واگن ارائه می‌نماید. با سه دهه تجربه همکاری فوکس و فولکس‌واگن در کشور چین، این دو شرکت در تلاش‌اند تا نتایج سودمندی برای دو شریک تجاری در بر داشته باشد. انتخاب و معرفی روغن‌موتورهای فوکس (که پیش‌ازاین در کارخانه فولکس‌واگن جهت شارژ اولیه استفاده می‌شدند) برای مجموعه خدمات پس از فروش فولکس‌واگن در چین، نقطه عطف دیگری در همکاری بین این دو شرکت است. شرکت FUCHS با حرکت روبه‌جلو، با همکاری با فولکس‌واگن برای تزریق نشاط و اعتبار به صنعت خودرو ادامه خواهد داد.

تماس با شرکت
021-71164
ساعات کار:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 تا 17:00