رفتن به محتوا

شرکت فوکس برای دومین بار مفتخر به دریافت جایزه DMG MORI Partner Award 2023 شد

04.02.2024 - 04:04

پس از سال 2021، شرکت DMG MORI یک بار دیگر از شرکت فوکس، به عنوان بزرگترین تامین‌کننده مستقل روانکار در جهان با اعطای جایزه "DMG MORI Partner Award 2023"  به دلیل همکاری فوق العاده خود تجلیل کرد. شرکت فوکس به طور مداوم از طریق مشارکت فناوری دیرینه‌اش در برنامه‌ توسعه و تأمین محصولات مورد نیاز شرکت  (DMQP) DMG MORI برتری خود را نشان داده است که نماد راه‌حل‌های تولید بهینه برای قطعات ماشین آلات، لوازم جانبی است. شرکت فوکس به طور مداوم روانکارهای با کیفیت و با عملکرد بالا که منحصراً برای نیازهای شرکت DMG MORI فرموله شده‌اند را تأمین و خدمات فعال و پشتیبانی فروش را برای مشتریان این شرکت در سراسر جهان عرضه می‌نماید. این تعهد یک زنجیره تامین ایمن و جهانی و همچنین یک رویکرد پایدار به روانکارها را تضمین می‌کند.

آقای Stefan Fuchs، مدیرعامل فوکس، خانم Susanne Heinrich، عضو هیئت‌مدیره شرکت FUCHS LUBRICANTS GERMANY و مدیر امور مشتریان بزرگ جهانی، آقای Jens Tempel، از دریافت جایزه از رئیس شرکت DMG MORI، آقای دکتر Masahiko Mori، آقای Alfred Geißler، مدیرعامل شرکت DMG MORIAG و آقای Timo Rickermann، مدیر ارشد محصول شرکت DMG MORI AG، در محل "خانه بازدید عمومی شرکت DMG MORI " مورخ 25 ژانویه  در شهر Pfronten ابراز خوشحالی نمودند. آقای Stefan Fuchs در مراسم اهدای جوایز اظهار داشت: "هدف مشترک ما همیشه این بوده است که استانداردهایی را در زمینه راه‌حل‌های روانکاری برای ماشین‌ابزار از طریق پیشرفت‌های محصول نوآورانه تعیین کنیم. ما موفق شده‌ایم هر روانکار موجود در ماشین را به طور کامل تنظیم کنیم و در نتیجه عملکرد بهتر و پایداری بیشتر برای مشتریان خود داشته باشیم. این ادعا برای همة طرف‌های درگیر: شرکت DMG MORI به‌عنوان سازنده پیشرو ماشین‌ابزار، شرکت فوکس به‌عنوان تولید‌کننده روانکار و به‌ویژه مشتریان مشترکمان مزایایی به همراه دارد. ما از این شناخت ویژه از همکاری مبتنی بر مشارکت خود بسیار خرسندیم.

آقای Alfred Geißler، رئیس هیئت اجرایی شرکت DMG MORI AG، در مراسم اهدای جوایز از فرصت استفاده کرد و از شرک فوکس برای ده سال همکاری ابراز قدردانی نموده و افزود: شرکت فوکس پیوسته یک شریک ارزشمند بوده و به ما کمک می‌کند تا با موفقیت بر چالش‌ها غلبه کنیم و به اهداف مشترک دست یابیم. روانکارهای باکیفیت شرکت فوکس نقش مهمی در حفظ عملکرد مطمئن و روان ماشین‌های ما ایفا کرده‌اند. من از طرف کل مدیریت شرکت DMG MORI، از تیم شرکت فوکس برای همکاری برجسته در دهه گذشته تشکر می‌کنم. ما مشتاقانه پیش‌بینی می‌کنیم که این همکاری موفق در سال‌های آینده نیز ادامه یابد.

تماس با شرکت
021-71164
ساعات کار:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 تا 17:00